Am facut mai jos o selectie de doua motociclete enduro touring si un power cruiser peste care sa arunci privirea si sa iti rapesti un pic din timp pentru a le admira. Daca esti pasionat si vrei sa le testezi, o poti face la B&S Motos. Dar cu programare.
Suzuki Enduro Touring DR 650E '11
Modelul acesta este caracterizat de o agilitate cu totul si cu totul speciala. Motorul de 650 de centimetri cubi sustine estetic, dar si functional tenta sportiva a acesteia. In doua cuvinte am putea sa o descriem: eficienta si manevrabilitate.
Cei care sunt convinsi ca adevarata placere incepe acolo unde se termina soseaua au nimerit bine daca se uita la versiunea DR 650. 2011 Suzuki DR650SE face un mix intre aptitudinile sale de motocicleta de strada si performantele pe care le are atunci cand iese pe macadam. Poate fi folosita cu succes atat ca mijloc de transport la serviciu, cat si ca “partener” de distractie in week-end, pe drum de munte.
Pe teren off-road, DR650SE se descurca de minune. Dotata cu sasiu rigid si suspensii care ofera un control optim pe traseu, motocicleta vine la pachet cu o doza mare de adrenalina. Pe sosea, DR 650 este la fel de confortabil, datorita seii spatioase si a pozitiei de pilotare deloc obositoare.
Suzuki Enduro Touring V-Strom 1000 '11
O motocicleta tipica pentru clasa Touring ce ofera satisfactii de nebanuit prin fiabilitate, confort si putere.Un aspect demn de a fi amintit este reglajul suspensiei pe spate in functie de incarcatura si sistemul de franare ABS.
Motorul 996cc V-twin este favoritul celor care o testeaza. Combina performanta neta cu agilitatea pe care o da greutatea medie de care se bucura din plin. V-Strom 1000 ABS adreseaza o invitatie celor care vor sa plece la drum si sa se bucure de confort, fiind prevazut cu Suzuki Antilock Braking System (ABS).
Prin ce se deosebeste V-Strom de alte motociclete stradale? Daca scoatem din ecuatie faptul ca este parca facuta sa se descurce pe sosele, tinem pe lista greutatea redusa, manevrabilitatea perfecta ce inspira incredere riderului, suspensiile moi. De asemenea, adaugam rezervorul de capacitate mare, inaltimea redusa a seii si obtinem tabloul “stradalei” perfecte.
2011 Suzuki V-Strom 1000 are, pentru acest an, o noua versiune de culoare (Pearl Mirage White) pe langa nuanta neagra cu care si-a obisnuit clientii.
Suzuki Power Cruiser RM-Z250 K9
RM-Z250 are un motor compact, usor si puternic, de 250 cmc, in patru timpi, un sasiu de aluminiu usor, dar puternic, suspensii Showa si multe dotari de performanta, facandu-l acel model de 250 cmc, in patru timpi.
Motorul de la RM-Z250 se bazeaza pe un design de cursa scurta a alezajului si timpilor, cu racire pe lichid, valve de titan si came duble. Motorul este incorporat intr-un cadru de aluminiu usor, care combina imbinari cu extruziuni de aluminiu intr-o singura unitate. Intregul ansambrul este sustinut de o furca inversata si de un amortizor Showa. RM-Z250 cuprinde si o suspensie de aluminiu pe partea din spate, sudand brate groase, cu pereti grosi, la spatii special create.
Alte dotari includ anvelopele Dunlop, montate pe jantele de aluminiu, cu design special, dar si manerele Renthal de aluminiu, ca dotare standard.
La modelul acestui an au contribuit experientele cursantilor de la Suzuki, programul Good scholar si Scoala Tony D. Toate aceste beneficii se adreseaza exclusiv pilotilor Suzuki. Modelul RM-Z250: ia cu asalt lumea motoarelor in patru timpi!
vineri, 8 iulie 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu