luni, 2 ianuarie 2012

Pirelli Diablo Superbike...for kids

Pirelli largeste gama Diablo Superbike pentru tinerele talente din lumea motociclismului. Urmand aceasta directie, Pirelli a lansat noile anvelope fata 100/70 R17 si spate 125/70 R17 pentru jante de 2.5” respectiv 3.5”, jante ce se regasesc pe motocicletele de viteza de 125 si 250 cmc
.

Aceste motociclete au ca principala caracteristica greutatea foarte redusa, ceea ce le face foarte agile si usor de manevrat la schimbarile bruste de directie, cand motocicleta este ridicata de pe o parte si aplecata pe cealalta. In comparatie cu motociclete mari, au un minus serios de putere, avand intre 24 si 44 de cai. Acest lucru le permite un riding style curat, lejer si adecvat tinerii gazului prelung pe viraje de viteza.

Pentru a pastra aceste caracteristici, Pirelli a trebuit sa “reinventeze” anvelopele de marime mica, pastrand toate caracteristicile necesare unor motociclete de capacitate mica, insa fara a sacrifica acea calitate renumita a celor cu dimensiuni normale, ce le-a facut sa fie folosite de catre toti marii campioni.

Atat profilul cat si compozitia au fost revizuite pentru a pastra o trasa precisa si o aderenta optima chiar si atunci cand scade pata de contact cu solul. Aceasta reprezinta ca pilotul poate frana calculat pe curba si poate relua gazul fara rupere de aderenta.

De fapt discutam despre niste anvelope foarte asemanatoare ca si performanta cu cele din Superbike, dar care nu necesita multe cunostinte de set-up, fiind ok pentru pilotii mai putin experimentati. Aceste anvelope au niste puncte cheie cum ar fi: necesitatea unui timp mai mic pentru incalzire, o aderenta mai buna in virajele de viteza, set-up simplu al suspensiei, de aceea ofera rider-ului o performanta si o incredere sporita.

Atat uzul cat si disponibilitatea acestor anvelope sunt identice cu cele ale celorlate anvelope din gama Diablo Superbike: fata 100/70 R17 disponibila este compozitia SC1, in timp ce pt spatele 125/70 R17 se gasesc SC0 si SC1 pt competitie, SC2 fiind destinat antrenamentelor, ceea ce face ca aceasta anvelopa sa fie folosita la mai multe sesiuni. Amandoua versiunile, si fata si spatele, sunt disponibile incepand cu ianuarie 2012, iar din februarie 2012, vor primi si echivalentul pentru ploaie, SCR1.




sursa: www.motoflash.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu