luni, 2 ianuarie 2012

Pirelli Diablo Supercorsa

In primul rand nu putem vorbi despre lansarea noului Diablo Supercorsa ca si cum ar fi un produs obisnuit si banal. Lansarea acestuia s-a facut in cadrul unei gale de celebrare a 10 ani de Diablo pe piata. Evenimentul i-a avut ca invitati pe celebrii Carlos Checa, campion WSBK, Tony Cairoli, campion motocross si multiplul campion de motociclism viteza Giacomo Agostini
.

Inca din 1970, Pirelli s-a implicat in productia de anvelope pentru motociclete sportive, denumirile anvelopelor fiind derivate din diferite povesti fantastice si benzi desenate, astfel am avut de-a lungul vremii Mandrake, Phantom, Gordon, Demon, Dragon si bineinteles Diablo, care apare in 2002. Diablo a ajuns un trade mark important incepand cu 2004, cand Pirelli a devenit unicul furnizor de anvelope in WSBK.


In 10 ani s-au vandut 5 milioane de anvelope din gama Diablo, in competitii au echipat motocicletele a peste 60.000 de piloti din WSBK, iar cu ajutorul acestora s-au dezvoltat peste 800 de solutii de compozitie. Cum 2004 a fost anul in care Pirelli devenea unic furnizor, in 2005, logic, a aparut pentru prima data Diablo Superbike, anvelopa dezvoltata special pt pista. In 2007 apare prima data Supercorsa SC, pentru motociclistii de strada cu cerinte mari de la pneuri.

In 2008, Diablo a mai capatat un membru in gama, Diablo Rosso, urmat in doi ani de Diablo Rosso Corsa, anvelopa pentru strada si track days, iar in 2011 a aparut Diablo Rosso II, o evolutie ce venea in mod logic. Anvelopa a pastrat caracteristicile de performanta, si cu ajutorul tehnologiei EPT (Enhanced Patch Technology) si a carcasei cu 2 compozitii, a marit versatilitatea anvelopei realizand un raport favorabil intre performante si uzura. Astfel Pirelli folosea exact componente si tehnologii derivate din WSBK, facand posibil sloganul ”We race what we sell” (Concuram cu ceea ce vindem).



sursa:www.motoflash.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu