joi, 16 iunie 2011

Motorul Cu 2 Cilindrii, Practic si economic

Motorul cu 2 cilindrii a devenit aproape exclusiv un motor pentru motociclete. In versiunea 2L, 2V sau 2B este folosit in general pe doua roti. De la renumitul 2B folosit de BMW la mult visatul 2V de la Harley Davidson sau Honda, Ducati, MotoGuzzi, Yamaha,
Suzuki, etc. doua pistoane ofera o banda de putere, turatie, cuplu extrem de folosibila. Poate fi cu o cursa scurta pentru turatii ridicate si puteri mari sau poate avea o cursa lunga pentru un cuplu de invidiat si un sunet aparte. Doua pistoane se pot balansa reciproc si ofera suficient cuplu si la turatii mai mici.
Candva au fost folosite si la masini usoare cum ar fi Trabantul, CV2 Citroen, Fiat 500, Honda 600 si alte modele de la inceputul automobilismului.
Yamaha are un proiect superb de motor 2L, diesel in 2T si racire lichida care m-a impresionat placut dar nu au o aplicatie pe care sa-l monteze. Dupa socotelile lor, montat pe o masina micuta ar scoate 3% si nu este de mirare sa apara pe ceva chinezesc.
Alte aplicatii ar fi generatoare, pompe sau utilaje de ferma unde pot multumi cerintele clientilor.



sursa:http://www.clubmoto.ro/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu